Biznes

Zgłoszenia serwisowe w firmie deweloperskiej – jak profesjonalnie je obsługiwać?

• Zakładki: 330


Firmy deweloperskie dążące do rozwoju i dbające o swój wizerunek doskonale rozumieją, że najwyższe standardy obsługi klienta są fundamentem, a proces sprzedaży nie kończy się na podpisaniu umowy. Działania i interakcje podejmowane po finalizacji transakcji mają na celu zwiększenie satysfakcji klienta oraz budowanie z nim długotrwałych relacji. 

Ważnymi aspektami tych działań są: profesjonalnie przeprowadzony odbiór nieruchomości, oferowanie opcji zmian lokatorskich i aranżacyjnych oraz efektywne i szybkie rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych. Wszystko to składa się na kompleksową obsługę posprzedażową, która jest niezbędna w budowaniu silnej pozycji na rynku.  

Czym jest moduł do obsługi zgłoszeń serwisowych w CRM-ie dla dewelopera?

CRM dla dewelopera voxDeveloper to oprogramowanie, którego funkcjonalności odbiegają od funkcji uniwersalnego programu CRM. Znajdują się w nim moduły przystosowane do obsługi procesów biznesowych w firmie deweloperskiej, a jednym z nich jest posprzedażowa obsługa zgłoszeń serwisowych.

Zarządzanie obsługą posprzedażową staje się prostsze i bardziej efektywne dzięki modułowi „Helpdesk”, który jest dedykowany zgłoszeniom serwisowym. Mogą one dotyczyć różnych problemów, usterek lub awarii, wymagających szybkiej interwencji. System ułatwia komunikację między klientem a deweloperem, sprawiając, że cały proces przebiega szybciej i sprawniej. 

Klienci firm deweloperskich korzystających z VoxCRM mają możliwość zgłoszenia usterki poprzez dedykowaną „Strefę Klienta”, dostępną zarówno w aplikacji mobilnej, jak i przeglądarce internetowej, oraz mogą skorzystać z formularza zgłoszeniowego umieszczonego na stronie www. Zgłoszenie zawiera szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości, opis usterki oraz ewentualne zdjęcia. Wypełniony formularz automatycznie trafia do systemu CRM i pojawia się w module Helpdesk. Ważnym elementem jest również fakt, że informacje wprowadzone przez klienta są automatyczne podwiązywane z  jego profilem oraz konkretnym lokalem. Ułatwia to identyfikację i pozwala na szybką reakcję na zgłoszenie. 

Aby jeszcze bardziej ułatwić obsługę zgłoszeń, istnieje możliwość sortowania ich według różnych kryteriów, takich jak data, kategoria usterki, klient, status zgłoszenia czy priorytet. Dodatkowo dostępny jest kalendarz, który umożliwia podgląd zgłoszeń serwisowych w układzie tygodniowym oraz miesięcznym.

Obsługa posprzedażowa w firmie deweloperskiej to nie obowiązek, a szansa na budowanie lojalności klientów i pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Dzięki systemowi CRM możemy szybko reagować na potrzeby i oczekiwania klientów, co jest niezbędne w utrzymaniu wysokiego poziomu obsługi. 

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
116 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *