agro-png.pl - opinie

Szukasz porady? Pomożemy.
Awatar użytkownika
boguchwał-93
Posty: 2
Rejestracja: 20 maja 2020, 22:11

agro-png.pl - opinie

Post autor: boguchwał-93 »

Dzień dobry. Jestem młodym rolnikiem i z dofinansowania kupiłem dużą powierzchnię ziemi pod uprawy. Chciałbym hodować warzywa najwyższej jakości, dlatego skrupulatnie dobieram wszelkie odmiany nasion, czy nawozów. W kwestii nawozów znalazłem w Internecie stronę agro-png.pl i jestem ciekawy, jakie macie doświadczenia z tą firmą. Jak przekłada się cena w stosunku do jakości?

android 1 root
Awatar użytkownika
Apolinary
Posty: 2
Rejestracja: 08 maja 2020, 16:41

Re: agro-png.pl - opinie

Post autor: Apolinary »

Polska Grupa Nawozowa działa stosunkowo od niedawna, ale już zdążyła zebrać wiele pochlebnych opinii. Mają w ofercie cztery rodzaje nawozów wapniowych, które są na prawdę najwyższej jakości i spełniają wszystkie wymagania jakościowe i techniczne. Polecam!
Awatar użytkownika
Gerarda1989
Posty: 8
Rejestracja: 29 lip 2019, 17:25

Re: agro-png.pl - opinie

Post autor: Gerarda1989 »

Nawozy mineralne oferowane przez Polską Grupę Nawozową to produkt najwyższej jakości. Współpracuję z nimi od lat. Udzielają profesjonalnego wsparcia w zakresie doradztwa. Siarczan magnezu Kazar oprócz uzupełnienia zasobów wapnia i siarki w glebie, zwiększa efektywność przyswajania azotu. Wzorowa współpraca.
Amriś

Re: agro-png.pl - opinie

Post autor: Amriś »

Mam dość duży ogród, a w nim naprawdę sporo iglaków. Szukałam niedrogiego nawozu i w Polskiej Grupie Nawozowej zamówiłam w świetnej cenie siarczan magnezu. Dobra cena, efekt też świetny, igły nie opadają, nie brązowieją. Jestem zadowolona.
Czyś

Re: agro-png.pl - opinie

Post autor: Czyś »

Polecam tę firmę, mają w ofercie bardzo dobre i tanie nawozy. Jakość naprawdę dobra, u mnie się sprawdzają.
Epić

Re: agro-png.pl - opinie

Post autor: Epić »