zarządzanie sprzedażą nieruchomości

Ciekawostki o biznesie i firmach.
Awatar użytkownika
cezary
Posty: 1
Rejestracja: 02 maja 2023, 14:53

zarządzanie sprzedażą nieruchomości

Post autor: cezary »

Cześć wszystkim. Jakie macie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą nieruchomości? Ja pracuję w branży od kilku lat i zawsze staram się być na bieżąco z najnowszymi technologiami i narzędziami. Ostatnio słyszałem o programach CRM, które mogą pomóc w zarządzaniu sprzedażą nieruchomości. Chciałbym dowiedzieć się więcej na temat tego, jak mogą one pomóc w mojej pracy.
Czy ktoś z Was ma doświadczenie w używaniu programów CRM do zarządzania sprzedażą nieruchomości? Jeśli tak, bardzo proszę o podzielenie się swoimi doświadczeniami.
Dziękuję za wszelkie informacje i porady!
dokładnik

Re: zarządzanie sprzedażą nieruchomości

Post autor: dokładnik »

Zawsze zastanawiałam się, gdzie mogę ogólnie mieszkać i co to dla mnie znaczy. Dlatego jestem zdania, że po prostu sprawdzę porządne mieszkania na mazurach od Pratum. Mam kilka osób doświadczonych pracą z tym deweloperem i wiem, że to naprawdę może pomóc.
Ącki

Re: zarządzanie sprzedażą nieruchomości

Post autor: Ącki »

Wiem, że rynkowy proces sprzedaży mieszkania może być czasochłonny i nerwowy. Dla tych, którzy chcą go ominąć i szybko dostać gotówkę za swoją nieruchomość, polecam zerknąć na https://kupujemym.pl/ gdyż mają wiele pozytywnych opinii i długoletnie doświadczenie w branży.
pati200

Re: zarządzanie sprzedażą nieruchomości

Post autor: pati200 »

Nie do końca mam świadomość, jak ma wyglądać na przykład nasz dom i dlatego sprawdzam sporo rzeczy, niemniej jednak wydaje mi się, że to apartamenty na wynajem inwestycja jest na lata. Może się mylę, ale takie mam wrażenie. Chętnie poznam Waszą opinię, by mieć klarowność sytuacji.

iphone 5 z anglii
Bączek

Re: zarządzanie sprzedażą nieruchomości

Post autor: Bączek »