Marketing i Reklama

Czy warto wykorzystywać tradycyjne banery reklamowe?

• Zakładki: 637


Czy w dobie internetu i marketingu prowadzonego w sieci tradycyjne banery reklamowe mają jeszcze sens? Wielu właścicieli firm twierdzi, że tak, a stacjonarne banery reklamowe przynoszą im popularność i zarobek. Przekonaj się, jakie zalety ma reklamowanie działalności w świecie rzeczywistym – za pomocą baneru!

Baner reklamowy… czyli co?

Jeśli urodziłeś się w XXI wieku i nie do końca wiesz, czym są banery reklamowe, śpieszymy z tłumaczeniem. Jest to jeden z najpopularniejszych rodzajów reklamy wielkoformatowej, osiągającej powierzchnię co najmniej kilku metrów kwadratowych. W przeciwieństwie do plakatów, ogłoszeń czy nawet billboardów banery reklamowe wykonuje się z tkaniny odpornej na niesprzyjające warunki pogodowe i proste uszkodzenia mechaniczne, dzięki czemu nie wymagają wieszania pod zadaszeniem.

Banery reklamowe spotyka się na terenie prywatnym i publicznym. Wiszą na ścianach budynków, płotach, stelażach, a nawet balkonach. Dobrze zaprojektowane – we współpracy z profesjonalną firmą – szybko i łatwo wpadają w oko ze względu na estetykę. Ważne też, by przekaz został w pamięci odbiorców. Zobacz przykładowy baner w Białymstoku.

Zalety banerów reklamowych stacjonarnych

Tradycyjne banery reklamowe niosą wiele korzyści, których nie mają banery internetowe. Należą do nich m.in.:

  • nienachalność – tradycyjna reklama wisi przy drodze, nie zasłania odbiorcy widoku, nie wyskakuje mu w okienkach ani nie śledzi go. Człowiek może spojrzeć lub nie, sam decyduje,
  • szeroka grupa odbiorcza – użytkownicy internetu spędzają czas na wielu stronach i platformach społecznościowych, niekoniecznie tych samych. Ze świata rzeczywistego jednak korzystają wszyscy bez wyjątku. Jeśli reklamujesz firmę lokalną lub wydarzenie mające się odbyć w pobliżu, stacjonarny baner będzie idealny,
  • czytelność, pole do wykorzystania – na banerze tradycyjnym zmieścisz o wiele więcej treści niż na internetowym,
  • widoczność – w świecie rzeczywistym nie da się skorzystać z programów blokujących reklamy,
  • podświadome zwiększanie rozpoznawalności – treść banera reklamowego zapada odbiorcom w pamięć, bo mijają go codziennie w drodze do pracy, szkoły czy sklepu,
  • cena – baner to produkt bardzo trwały, więc raz stworzony możesz wykorzystywać przez lata. Ponadto za miejsce zapłacisz jednorazowo lub cyklicznie, a widoczny będzie bez przerwy – 24/7.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Banerbunny.pl.

Fot. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
601 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *