Marketing i Reklama

3 sposoby na promocję firmy poprzez torby reklamowe

• Zakładki: 46


Poznaj trzy powody, dla których warto wykonać torebki reklamowe z logo firmy. Przekonaj się, kiedy i komu je dawać, by rozpromować markę wśród odbiorców – potencjalnych klientów. Wykorzystaj porady na rzecz sukcesu swojej firmy. Zapraszamy!

Torebka zakupowa zamiast siatki

Nie ulega wątpliwości, iż torebka zakupowa z papieru z logo firmy jest lepsza niż przezroczysta siatka. Stanowi produkt bardziej estetyczny i pozwala przypadkowym osobom – potencjalnym klientom – zaznajomić się z logo firmy, gdy klient dokona zakupu i wraca do domu z torebką w ręku. Czy jednak jest lepsza niż reklamówka plastikowa? Tak, bo wpisuje się we współczesną dbałość o ekologię, sztywny papier lepiej chroni zakupiony przez klienta produkt – zwłaszcza delikatny – poza tym papierowa torebka jest elegancka, ekskluzywna, czego nie można powiedzieć o reklamówce z plastiku.

Zamówienia online

Klient zamawiający zakupy do domu nie rozpromuje Twojej marki poprzez niesienie w ręce torebki z logo. A jednak jemu także warto zapakować produkt w taką torebkę. Przygotuj specjalny projekt graficzny dla klientów zamawiających online, by byli zachwyceni i wrzucili zdjęcie unikalnej torebki do internetu, a nawet zostawili ją sobie do ponownego użycia. Przykuwające wzrok torby papierowe w Łodzi w wysokiej jakości druku wykonasz w Printexpress.

Konkursy i akcje promocyjne

Wróćmy do promocji marki poprzez wystawianie potencjalnych klientów na kontakt z logo. Aby więcej osób zobaczyło Twoją torebkę-reklamę, wręczaj ją nie tylko ludziom wychodzącym z Twojego sklepu z zakupem. Organizuj konkursy i akcje promocyjne. Nawet jeśli do wygrania/rozdania będą drobiazgi, w świat wyruszy więcej torebek z Twoim logo i w efekcie zobaczy je więcej osób.

Artykuł powstał we współpracy z drukarnią Printexpress z Łodzi.

Zdj. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
112 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.