Sprzedaż nieruchomości do wieloetapowy proces rozłożony w czasie, który nie tylko nie kończy się w chwili odbioru nieruchomości, a często rozpoczyna kolejny etap obsługi posprzedażowej – wymagający dużego zaangażowania po stronie zespołu dewelopera. Sprawny przebieg procesu odbiorów jest istotny nie tylko z biznesowego punktu widzenia, ale również ze względu na późniejszą opinię klientów, dlatego warto do jego obsługi wykorzystywać narzędzia, które pozwolą odpowiednio nim zarządzać. Takim narzędziem jest voxCRM dla deweloperów. Poznaj jego możliwości w zakresie obsługi procesu odbioru nieruchomości.
Obsługa procesu odbioru nieruchomości w CRM-ie dla deweloperów
Efektywna obsługa procesu nieruchomości obejmuje właściwe planowanie i realizację odbiorów. CRM dla deweloperów voxDeveloper oferuje kilka modułów i wiele funkcjonalności – w tym moduł do odbioru nieruchomości, która umożliwia znaczną automatyzację procesu. Po zaplanowaniu terminów odbiorów (można wygenerować wiele planowanych terminów jednocześnie) informacja o nich wraz ze wszystkimi dotyczącymi ich danymi dostępna jest w systemie. Doradcy mają możliwość sortowania odbiorów według daty, statusu i lokalizacji, a widok kalendarza zarówno tygodniowy jak i miesięczny ułatwia zarządzanie procesem odbioru nieruchomości.
Dla ułatwienia planowania i nadzorowania odbioru nieruchomości w module udostępniono także informacje dotyczące poszczególnej nieruchomości – są to informacje o stanach liczników energii elektrycznej i wody, o liczbie kompletów kluczy, kodzie do klatki czy zgłoszeniach serwisowych. Ponadto, jeśli kupujący zdecydowali się na usługę zmian lokatorskich, również o wprowadzanych zmianach dostępne są informacje w karcie przypisanej do nieruchomości. Kolejnymi funkcjonalności jest możliwość oznaczania miejsc usterek na rzucie lokalu lub całego piętra oraz generowanie protokołu odbioru do druku.
O planowanej dacie odbioru nieruchomości wysyłane są z systemu automatyczne przypomnienia do lokatorów. Dzięki wszystkim tym funkcjom zarządzanie odbiorem nieruchomości jest znacznie łatwiejsze, co wpływa na efektywniejszą pracę doradców oraz podwyższenie standardów obsługi klienta.
Fot. Shutterstock.