Komunikacja w biurze

Rozmowy o biznesie. Inwestycje, zakładanie działalności, rozwój.
Awatar użytkownika
bizzness
Posty: 9
Rejestracja: 05 lis 2019, 17:29

Komunikacja w biurze

Post autor: bizzness »

Chcielibyśmy z innymi pracownikami pójść do naszego szefa i przedstawić ofertę na nowe telefony stacjonarne do biura. Nasz szef lubi konkrety i produkty najlepszej jakości, dlatego też poszukujemy sklepu, który w swojej ofercie ma wysokiej jakości telefony i potrafi wykazać ich zalety. Powiedzcie mi czy ktoś z Was korzystał z produktów tego sklepu: https://sklep24ip.pl/ ?
Kochana
Posty: 390
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:29

Re: Komunikacja w biurze

Post autor: Kochana »

Ja uważam, że każde biuro powinno być też wyposażone w tablice, na przykład takie, jak na stronie https://tablice-magnetyczne.com/pl/p/Ta ... 120-cm/145. Na takich tablicach można na przykład zapisywać informacje, z którymi pracownicy powinni być na bieżąco.
ODPOWIEDZ