Artykuły do biura

Jak znaleźć lokal na biuro? Gdzie szukać? Jakie warunki powinien spełniać?
Awatar użytkownika
Kornelka
Posty: 8
Rejestracja: 11 kwie 2019, 12:28

Artykuły do biura

Post autor: Kornelka »

Szukasz sklepu z artykułami biurowymi? A może jednocześnie chciałbyś kupić artykuły spożywcze i higieniczne? Jeśli tak to bardzo polecam sklep https://www.biurowe.sklep.pl/ - znajdziesz tam wszystkie niezbędne artykuły.

faro meble
Awatar użytkownika
Kinna33
Posty: 48
Rejestracja: 14 maja 2019, 17:52

Re: Artykuły do biura

Post autor: Kinna33 »

My szukając sklepu z artykułami i urządzeniami do biura trafiliśmy na stronkę Biurfan, gdzie można kupić praktycznie wszystko co jest potrzebne podczas codziennej pracy w biurze. Ważne, że praktycznie wszystko można kupić w jednym miejscu i nie trzeba poszukiwać drukarek i niszczarek w jednym, a artykułów papierniczych w drugim sklepie. To może zaoszczędzić sporo czasu i również kosztów.
Awatar użytkownika
przybor71
Posty: 3
Rejestracja: 20 maja 2019, 4:48

Re: Artykuły do biura

Post autor: przybor71 »

Wszelkie opinie są tutaj mile widziane. Każdy może coś tutaj dorzucić.
Zrobiło mi się strasznie głupio i smutno, że jestem przedstawicielem gatunku, którego inne istoty tak panicznie się boją.
Kochana
Posty: 390
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:29

Re: Artykuły do biura

Post autor: Kochana »

A czy macie w Waszym biurze tablice? Moim zdaniem to bardzo ważny element wyposażenia takiego biura, który bardzo pomaga między innymi w organizacji pracy. Na stronie https://tablice-magnetyczne.com/tablice ... yczne.html możecie sobie zamówić takie wysokiej jakości tablice magnetyczne - wygodnie i bez wychodzenia z domu, a w dodatku po całkiem atrakcyjnych cenach ;)

sanbios produkty
Awatar użytkownika
outy
Posty: 102
Rejestracja: 20 cze 2019, 8:50

Re: Artykuły do biura

Post autor: outy »

Ja też właśnie jestem w trakcie urzadzania biura i przyznam, że jest to trudniejsze niż sądziłam. Musiałam trochę porad odnośnie tego poszukać, najbardziej pomocna okazał się ten blog http://zaopatrzenie-biura.pl/ , gdyż tutaj rzeczowo opisano jakie zaopatrzenie biura jest najlepsze, na co zwracać uwagę przy zakupie itd. Polecam
Awatar użytkownika
praktyczna
Posty: 66
Rejestracja: 01 lip 2019, 14:41

Re: Artykuły do biura

Post autor: praktyczna »

Moim zdaniem teraz jednym z najpotrzebniejszych urządzeń w biurze są niszczarki https://mbrokers.pl/firma/dopasuj-model ... jej-firmy/ a czytałam tu właśnie o ich rodzajach, trzeba dobrze przemyśleć jaki rodzaj najlepiej się sprawdzi w danym biurze
Awatar użytkownika
MartaWO
Posty: 78
Rejestracja: 07 paź 2019, 19:19

Re: Artykuły do biura

Post autor: MartaWO »

Jeżeli chodzi o rzeczy niezbędne w każdym biurze to w pierwszej kolejności należy zainteresować się nowoczesnymi meblami biurowymi. Trendy wnętrzarskie oczywiście się zmieniają i tu też należy być na bieżąco z nimi. W biurach obecnie często wykorzystuje się całe systemy modułowe. Zobaczcie sobie może tu ofertę od firmy https://mikomaxsmartoffice.com/pl/syste ... wych-ligo/ na tego typu propozycje. Dzięki nim bardzo łatwo urządzicie swoje biura w nowoczesnym designie.
Awatar użytkownika
Anette
Posty: 53
Rejestracja: 28 paź 2019, 15:20

Re: Artykuły do biura

Post autor: Anette »

Moim zdaniem warto każdemu pracownikowi zapewnić planner książkowy. W nawale spraw łatwo o czymś zapomnieć a dzięki takiemu plannerowi ma się wszystko pod kontrolą. Bardzo eleganckie plannery oferuje firma https://make-it-easy.pl/ . Tu znajdziecie solidnie wykonane organizery, w których każdy pracownik może zapisać najważniejsze sprawy do załatwienia.
Awatar użytkownika
pawel40
Posty: 52
Rejestracja: 20 paź 2019, 10:23

Re: Artykuły do biura

Post autor: pawel40 »

Żeby biuro dobrze funkcjonowało trzeba zaopatrzyć w komputery ,oprogramowania ,niszczarki, laptopy ,stacje robocze . To wszystko możecie znależść w sklepie https://itnes.pl/ . Mozna niektóre towary kupić w leasingu a dodatkowym atutem jest darmowa dostawa.
Awatar użytkownika
aleks
Posty: 143
Rejestracja: 21 paź 2019, 19:19

Re: Artykuły do biura

Post autor: aleks »

Warto rozejrzeć się za odpowiednią firmą, która zajmuje się produkcją i sprzedażą mebli biurowych. Ja osobiście polecam wam skontaktować się z firmą KJK z Kielc. Mam meble od nich w swoim biurze i jestem z nich bardzo zadowolony. Pierwszorzędna jakość, każdy detal wykonany dbale i starannie. Mam nadzieję, że sprostają także waszym oczekiwaniom.
Awatar użytkownika
Mati
Posty: 21
Rejestracja: 04 lip 2019, 19:48

Re: Artykuły do biura

Post autor: Mati »

Do biura na pewno beda potrzebne komputery. Mozna kupowac nowe, ale wg mnie - rownie dobrze sprawdza sie komputery poleasingowe - do prostych prac biurowych, sprzet ktory ma 2-3 lata (bo tyle z reguly maja takie komputery) - spokojnie wystarczy przeciez! A ile w tym oszczednosci! - taki komputer poleasingowy mozna dostac juz nawet za kilkaset zlotych i to z oryginalnym WIN 10!
Awatar użytkownika
modeljeden
Posty: 117
Rejestracja: 23 wrz 2019, 22:09

Re: Artykuły do biura

Post autor: modeljeden »

Nie zawsze jednak takie komputery opłaca się kupować, czasem lepiej kupić nowy sprzęt np. w leasing. Dobór sprzętu oraz jego finansowanie kompleksowo obsłuży firma taka jak IT BCE - itbce.com . To specjaliści, którzy o IT wiedzą bardzo dużo, mają do czynienia z różnymi środowiskami informatycznymi, rozwiązują różne problemy z tym związane oraz profesjonalnie dobierają sprzęt informatyczny taki jak komputery czy serwery.
Awatar użytkownika
disaja
Posty: 58
Rejestracja: 27 cze 2019, 11:23

Re: Artykuły do biura

Post autor: disaja »

Biuro to też wieczna skarbonka, co chwilę coś trzeba do niego dokupować (papier, karteczki, długopisy, ołówki....) . Są jednak takie elementy, które mogą nam na dłużej posłużyć i wcale nie wymagają od nas zamiany za jakiś czas. To oczywiście porządne meble, ale też i takie doposażenie https://www.planowaki.pl/k45,akcesoria-biurowe.html . Jeśli je kupimy, służy latami (chyba, że się zgubi).
Awatar użytkownika
karolina
Posty: 100
Rejestracja: 19 cze 2019, 14:07

Re: Artykuły do biura

Post autor: karolina »

Poza podstawowymi artykułami do biura musisz też pomyśleć o odpowiednim sprzęcie. U nas za dostarczenie go odpowiada firma Avarus, która równie go serwisuje jeśli zajdzie taka potrzeba
Awatar użytkownika
aleks
Posty: 143
Rejestracja: 21 paź 2019, 19:19

Re: Artykuły do biura

Post autor: aleks »

A co z meblami? Na jakie meble, waszym zdaniem, najlepiej postawić? Ja zastanawiam się nad ofertą KJK z Kielc. Przejrzałem ich ofertę w sieci i widać, że jest stricte dopasowana do klienta - a właśnie na czymś takim mi zależy. Korzystaliście już z z ich usług?
Awatar użytkownika
AnnnaW
Posty: 85
Rejestracja: 08 paź 2019, 7:39

Re: Artykuły do biura

Post autor: AnnnaW »

Jest tu trochę rzeczy, które trzeba będzie kupić. Macie już coś na oku? Sprawdźcie sobie tu może ofertę od https://www.import-maszyn.eu Proponują tu nie tylko mniejsze artykuły do biura, także i urządzenia biurowe takie jak laminatory, maszyny pakujące, czy też zgrzewarki foliowe.
Awatar użytkownika
matylka
Posty: 244
Rejestracja: 23 gru 2019, 10:40

Re: Artykuły do biura

Post autor: matylka »

Porządne i solidne meble biurowe znajdziecie natomiast w ofercie KJK. Polecam się tam rozejrzeć, zwłaszcza, że ceny naprawdę nie są wysokie, więc każdy bez wyjątku ma szansę znaleźć coś dla siebie ;) Warto też dodać, że meble wykonywane są pod wymiar, co akurat jest ogromnym plusem.
Awatar użytkownika
Klynton
Posty: 84
Rejestracja: 07 maja 2019, 13:09

Re: Artykuły do biura

Post autor: Klynton »

Na pewno potrzebny jest laptop lub komputer. Bez tego to raczej nie ma co porywać się na biznes. Jeśli chcecie kupić sprzęt w dobrej cenie to rozważcie zakup laptopa poleasingowego. Ja taki kupiłem w sklepie https://sprzetowo.pl/pl/c/Laptopy-poleasingowe/258 . Oni mają duży wybór markowego sprzętu w bardzo dobrych cenach. W zasadzie wszystko do biura (w kwestii sprzętu) można u nich zakupić. Na stronie znajdziecie pełną ofertę.
Awatar użytkownika
Despero
Posty: 30
Rejestracja: 20 mar 2020, 18:20

Re: Artykuły do biura

Post autor: Despero »

Zróbcie tak żeby pracowało się wam wygodnie i jak najbardziej efektywnie;) Jest to bardzo ważne przy długiej, monotonnej pracy biurowej. Tu też oczywiście samo biuro trzeba do tego przygotować odpowiednio projektując wnętrze. Mi bardzo spodobały się realizacje od firmy http://projektowanie-biur.pl/realizacja ... a-w-lodzi/ i zastanawiam się nad ich usługami. Indywidualnie zaprojektują biuro wraz z pomiarami akustyki zgodnymi z BHP. Zajmują się wszystkim - też meblami, instalacjami, sprzętami.
Awatar użytkownika
halinkaa
Posty: 83
Rejestracja: 30 sty 2020, 19:13

Re: Artykuły do biura

Post autor: halinkaa »

Oprócz zwykłych artykułów polecam Ci sie również zapoznać z ofertą jaką przedstawia strona jaką jest https://itnes.pl/notebooki/notebooki-dell/ Znajdziesz tutaj bardzo dużo ciekawych laptopów które w biurze są niezastapione. Osobiście sama wybrałabym della.
Awatar użytkownika
passa
Posty: 54
Rejestracja: 24 cze 2019, 8:25

Re: Artykuły do biura

Post autor: passa »

Każdy chyba marzy o tym, aby mieć fajnie i nowocześnie urządzone biuro. Dlatego też w tym celu przeglądamy różne strony z modnymi aranżacjami wnętrz. Wiadomo, że bardzo ważne są meble dlatego też wolimy się upewnić co do ich wyboru zanim dokonamy ostatecznego wyboru. A ja szukam mebli do biura i trafiłam na świetnego bloga na ten temat. Oczywiście możesz samemu się przekonać i kliknij na tego bloga i wszystkiego się dowiesz
Awatar użytkownika
otherside
Posty: 327
Rejestracja: 20 wrz 2019, 14:48

Re: Artykuły do biura

Post autor: otherside »

Jak do pracy to myślę, że jednak laptop. Wygodniej będzie korzystać z różnych arkuszy czy plików z dokumentami. Jeśli budżet macie nieduży to warto spojrzeć na laptopy poleasingowe - : https://laurem.pl/Laurem-laptopy-poleas ... 3-pol.html Nieduże pieniądze a porządny sprzęt, który na pewno jeszcze długo posłuży.
Awatar użytkownika
NorbilP
Posty: 84
Rejestracja: 16 wrz 2019, 22:22

Re: Artykuły do biura

Post autor: NorbilP »

Jeżeli jesteście na etapie poszukiwań dobrej jakości sprzętu komputerowego i jednocześnie potrzebnych akcesoriów to zdecydowanie polecam zwrócić uwagę na porównywarkę cen https://www.kupujemy.pl/ która znacząco ułatwi Wam podjęcie dobrej decyzji zakupowej i jednocześnie odnalezienie najlepszych cen w konkretnym przypadku. Pozdrawiam i mam nadzieje, że podejmiecie zdecydowanie najlepszą dla siebie decyzję!
Awatar użytkownika
karolina
Posty: 100
Rejestracja: 19 cze 2019, 14:07

Re: Artykuły do biura

Post autor: karolina »

A nasz pracodawca zlecił zaprojektowanie biura i umeblowanie go specjalistom z firmy http://consido.pl/ . Projekt udał im się znakomicie bo teraz w biurze jest nie tylko ładnie ale też bardzo komfortowo się pracuje, po prostu o wszystkim pomyśleli :)
Awatar użytkownika
Despero
Posty: 30
Rejestracja: 20 mar 2020, 18:20

Re: Artykuły do biura

Post autor: Despero »

Wszystko możecie wygodnie zamówić online, ja zdecydowałam się właśnie na takie zakupy dla mojego biura. Ja po liczarki, niszczarki do biura udałam się do sklepu https://www.import-maszyn.eu Mają tu dobre ceny i bardzo duży wybór różnych urządzeń biurowych.
unknown
Posty: 28
Rejestracja: 26 wrz 2019, 11:23

Re: Artykuły do biura

Post autor: unknown »

Nie tylko fotel i biurko są nieodłącznymi elementami biura, często zdarza się że podejmuje się ważne decyzje czy omawia dany problem. W takim wypadku dobrze gdyby w biurze były różne akcesoria, które w tym pomogą. Czasem warto coś rozrysować aby zobaczyć sens, dlatego tablica suchościeralna http://e-tablica.pl/142-tablice-magnety ... oscieralne jest dobrym rozwiązaniem i warto w taką zainwestować.
Awatar użytkownika
pracownica
Posty: 35
Rejestracja: 14 cze 2020, 9:39

Re: Artykuły do biura

Post autor: pracownica »

Nie ma biura bez dobrej jakości laptopa. Tylko jak znaleźć ten odpowiedni? Mi pomógł ten artykuł https://dell-laptopy.pl/dell-precision-7550/ To faktycznie laptop nowej generacji. Można na nim pracować przez wiele godzin bez dodatkowego zasilania. Waży
około 2kg, więc spokojnie można go zabierać na spotkania poza biurem. Przeczytajcie - a jak wolicie inny typ laptopa to popatrzcie w zakladki. W tym blogu znajdziecie różne propozycje.
Awatar użytkownika
Tankista
Posty: 7
Rejestracja: 09 sty 2020, 14:34

Re: Artykuły do biura

Post autor: Tankista »

Do biura i pracy z domu przyda się laptop. Jak się chce zaoszczędzić, warto sięgnąć po poleasingowy. Ja polecam tą firmę https://scrascom.pl/laptopy-poleasingowe Można wybrać konkretną sztukę, jest roczna gwarancja i nawet raty zero %.
Awatar użytkownika
Andzi
Posty: 50
Rejestracja: 25 mar 2020, 16:36

Re: Artykuły do biura

Post autor: Andzi »

Może planujecie zrobić sobie już jakiś większy remont biura? Warto tu pomyśleć o jakimś ciekawym designie, bo biuro to oczywiście jedna z ważniejszych wizytówek waszej firmy. Obecnie stawia się na dodawanie elementów drewnianych, wplatanie natury we wnętrza i to także może super wyglądać w waszych biurach. Ja tak znalazłam świetny artykuł https://mikomaxsmartoffice.com/pl/bioph ... biurowych/ który mnie do tego przekonał. Chciałabym żeby tak moje biuro właśnie wyglądało.

rpg 7 airsoft gun
Awatar użytkownika
halinkaa
Posty: 83
Rejestracja: 30 sty 2020, 19:13

Re: Artykuły do biura

Post autor: halinkaa »

Ja teraz do swojego biura będę zamawiać laptopa ponieważ ten którego używam dotychczas jest niezwykle powolny i już nie wytrzymuje pracując na nim. Chce wybrać coś z tych poleasingowych https://laurem.pl/pol_m_Laptopy-100.htm ... ter_price= Ze względu na niską cenę a wciąż 2 letnią gwarancję!
Awatar użytkownika
Bara66
Posty: 7
Rejestracja: 11 wrz 2020, 17:12

Re: Artykuły do biura

Post autor: Bara66 »

Jeżeli ciekawi Cię właśnie ten temat to pamiętaj, iż znam miejsce, gdzie możesz znaleźć o wiele więcej nadzwyczaj wnoszących dużo do życia informacji na owy temat. Polecam w wolnej chwili bo naprawdę warto według mnie - http://papiernicze-online.pl .
wieś

Re: Artykuły do biura

Post autor: wieś »

Obecnie w dobie Internetu i pracy zdalnej, znacznie lepszy wybór to laptop. Jeżeli ktoś ma w firmie stacjonarne stanowiska pracy, może stosunkowo niedrogo przejść na laptopy poleasingowe. Zresztą, tutaj : https://www.moja-ostroleka.pl/art/15784 ... -dla-firmy możesz się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy na temat odpowiedniego sprzętu do pracy.
kęs

Re: Artykuły do biura

Post autor: kęs »

Spora część ludzi po wejściu do salonu komputerowego staje przed dylematem jakiego kompa kupić. laptop opłacalny wybrać - w roku obecnym? Wystarczy poczytać na stronie wybieramlaptopa.pl i wszystko stanie się jasne.
bączek

Re: Artykuły do biura

Post autor: bączek »

Ja mam o tyle dobrze ze mam biuro w domu. Moglem sobie kupic gamingowy fotel z genesisa taki jaki mi sie marzyl. Uzywam komputera i do hobbystycznego grania i do pracy zdalnej a czasem i dzieciaki sie dosiadaja
żelipapo

Re: Artykuły do biura

Post autor: żelipapo »

Moim zdaniem każdy powinien też na wszelki wypadek mieć listwy zasilające np. takie od Armaca - na wypadek przerwy w dostawie prądu
dzemń

Re: Artykuły do biura

Post autor: dzemń »

Myślę, że zacząć należy od porządnych stelaży do biurek. My postawiliśmy na ekonomiczną opcję, czyli na stelaże z serii E-Conomic https://www.miladesign.com.pl/produkty/e-conomic od producenta MILADESIGN z Porosły-Kolonii. Tego typu stelaże są wygodne, ergonomiczne, stabilne i porządnie wykonane. Kupiliśmy je prosto od tego producenta, w korzystnej cenie, ta firma zajęła się także ich malowaniem proszkowym, zgodnie z naszymi preferencjami, polecam.
niekń

Re: Artykuły do biura

Post autor: niekń »

My posiadamy komputer apple 21.5 i to dlatego, że kompleksowo zapatrzyliśmy się z firmy Ultra ze Szczecina. To rzetelny sklep, posiadają wysokiej jakości, oryginalne produkty, mają całą strefę Apple, gdzie znajdziecie różnego rodzaju produkty, w tym akcesoria, czy dedykowane podzespoły. Ceny mają atrakcyjne, a przy tym produkty tam dostępne są wysokiej jakości. Zdecydowanie warto zerknąć na ich ofertę, w wyborze konkretnych rzeczy na pewno wam pomogą, pracują tam obeznani i kompetentni ludzie, polecam ich gorąco.
adioń

Re: Artykuły do biura

Post autor: adioń »

Jeżeli chodzi o meble do biura, to my nasze kupiliśmy online. Zaopatrzyliśmy się w sklepie internetowym z meblami Siudy. Kupiłam tam wiele różnych produktów, w tym mój ulubiony fotel Madera: https://www.meblesiudy.pl/biuro/fotel-biurowy-madera/ on jest niesamowicie wygodny, doskonale mi się sprawdza. Można go wybrać w wersji białej lub czarnej, ja mam biały i on wcale się nie brudzi, wygląda idealnie, meble na żywo wyglądają dokładnie tak, jak przedstawiono je w ich sklepie.
Dawid Cieślak

Re: Artykuły do biura

Post autor: Dawid Cieślak »

Ja często korzystam z usług sklepu https://e-sap.pl/o-nas. Posiadają w ofercie m.in. kalendarze, terminarze, papiery, kalkulatory biurowe oraz wiele innych artykułów. Gwarantują krótki czas realizacji zamówień, atrakcyjne ceny i wysokiej jakości produkty.
KalinaŻ

Re: Artykuły do biura

Post autor: KalinaŻ »

W biurze przydadzą Wam się także kserokopiarki, niszczarki oraz sprzęt audiowizualny. Ja w ubiegłym roku zainwestowałam w poleasingowy sprzęt biurowy, ponieważ miałam bardzo okrojony budżet. Wszystkie urządzenia zamówiłam od firmy https://abcdigital.pl/kontakt-ze-sprzed ... zczecinie/. Jak dotąd sprzęt działa bezawaryjnie, a ja jestem z niego bardzo zadowolona.

marketing display
MikołajPL

Re: Artykuły do biura

Post autor: MikołajPL »

Możesz także zainteresować się ofertą firmy https://profixer.pl/kontakt/. Zajmują się sprzedażą, wynajmem i serwisem urządzeń biurowych. Ja kupiłem tam drukarki kolorowe marki Ricoh. Urządzenia są wydajne, ekonomiczne i proste w obsłudze. Myślę, że Tobie również mogą się przydać.
walecznymłyn

Re: Artykuły do biura

Post autor: walecznymłyn »

W biurze świetnie sprawdzą się laptopy dell - https://www.sferis.pl/laptopy-4151/dell w Sferis dostępna jest ich pełna oferta. Dell latidute to seria biznesowa, komputery dla najbardziej wymagających użytkowników, poradzą sobie z nawet najbardziej wymagającymi zadaniami, jak np. zaawansowane aplikacje dla programistów czy grafików.
Michaś88

Re: Artykuły do biura

Post autor: Michaś88 »

Najważniejszym elementem wyposażenia biura jest komputer. Niestety nowy sprzęt potrafi być bardzo drogi. Aby uniknąć niepotrzebnych kosztów, najlepiej zakupić komputer poleasingowy ze sklepu internetowego https://amso.pl/. To sprawdzona firma, w której sprzęt biurowy kupują wszyscy moim znajomi.
Dawid Ciś

Re: Artykuły do biura

Post autor: Dawid Ciś »

Ja kilka miesięcy temu korzystałem z usług firmy https://adlers.com.pl/index.php/produkty/. Dostarczyli nam nową kserokopiarkę Bizhub 4050. Urządzenie jest bardzo wydajne, energooszczędne i proste w obsłudze. Oprócz sprzedaży zajmują się także leasingiem, dzierżawą i serwisem sprzętu. Osobiście byłem bardzo zadowolony z ich usług.
bądź

Re: Artykuły do biura

Post autor: bądź »

Jeżeli chodzi o tusz, czy toner albo papier zabezpieczony przed kopiowaniem, to tego typu produkty kupujemy wyłącznie w sklepie internetowym toner24h.pl: https://toner24h.pl/category/papier-a4 Ich oferta jest szeroka, wszystkie dostępne tam podkuty są bardzo wysokiej jakości i świetnie nam się sprawdzają. Cenowo wychodzi korzystnie, uważam, że warto skorzystać z ich usług, na pewno znajdziecie tam interesujące was akcesoria, czy urządzenia biurowe.
Kauściński

Re: Artykuły do biura

Post autor: Kauściński »

W Gdańsku to odnośnie drukarek i kopiarek dobrze zaopatrzycie się w firmie GED. Oferują nie tylko sprzedaż, ale też leasing i dzierżawę, także macie tu duże możliwości wyboru. Oferują też serwis i materiały eksploatacyjne. Więcej informacji tu sobie znajdziecie: https://www.ged.pl/oferta Dodam, że cenowo jest u nich ok a firma fachowo doradza przy wyborze.
Łenek

Re: Artykuły do biura

Post autor: Łenek »

My ostatnio doposażaliśmy biuro w różnego rodzaju akcesoria, zwłaszcza w kwestiach higienicznych. Kupiliśmy pojemnik na papier toaletowy i dozowniki płynu dezynfekującego w sprawdzonym już sklepie Linea Trade https://lineatrade.net/linie Dobre ceny to nie jedyny atut. Z pewnością warto docenić szybkość realizacji zamówienia i bardzo wysoką jakość asortymentu.
sięl

Re: Artykuły do biura

Post autor: sięl »

My zamawialiśmy kilka produktów z naszym logo, takich użytkowych, do biura. To bardzo fajny akcent, który rzuca się w oczy naszym klientom, i przez to firma zyskuje w ich oczach. Takie segregatory, podkładki, itp. wykonała nam firma Media Gold https://mediagold.com.pl/opakowania-i-a ... -tekturowe z Krakowa. Jakość ich wydruków jest wysoka, każde zlecenie realizują terminowo i w dobrej cenie, polecam ich serdecznie.

wentylacja łódzkie
makł

Re: Artykuły do biura

Post autor: makł »

Mamy u siebie urządzenia do drukowania i kopiowania na różnych formatach. Mamy biuro projektowe, więc czasami wydruki mamy naprawdę duże. Tusze i tonery do maszyn kupujemy w sklepie internetowym firmy WWM. FH. Import tuszy i tonerów: https://wwm.com.pl/oferta/ Ich oferta odpowiada nam w pełni, mają szeroki zakres produktów wysokiej jakości, no i dostępne są one w dobrej cenie. Sklep jest godny polecenia.

oczyszczacz i nawilżacz powietrza
makłk

Re: Artykuły do biura

Post autor: makłk »

Różnego rodzaju przyborniki, artykuły biurowe, taśmy, itp. kupiliśmy online. Wszystko znaleźliśmy w ofercie sklepu internetowego NET: https://przyborniki.pl/pl/blog/category/Artykuly/1 Ich oferta jest szeroka, rozbudowana, mają w niej wysokiej jakości produkty, które w każdym biurze się sprawdzą. Mają korzystne ceny, polecam ich serdecznie. Nawet koszt tam kupiliśmy, zakupy u nich zawsze się udają, przesyłki od nich przychodzą całkiem szybko.
ginamó

Re: Artykuły do biura

Post autor: ginamó »

Ostatni zakup? Wyposażenie w postaci tablic magnetycznych. Wszystko to zapewnili nam www.magnetina.com w znakomitej jakości za jeszcze lepszą cenę. Polecam skupić się na tym, co faktycznie mają do zaoferowania. Dało nam to sporo radochy a jakość to nie lada pierwsza klasa.
wieśiek444

Re: Artykuły do biura

Post autor: wieśiek444 »

No do biura to na pewno przyda się krzesło do biurka, tutaj https://www.sfmeble.pl/c/krzesla-biurowe-do-biura2 macie ofertę dobrą na takie krzesła, solidne i stylowe do tego. Ja zamawiałem tam właśnie do mnie do biura kilka rzeczy i zadowolony jestem bo konkurencja miała je drożej.
Awatar użytkownika
Anette
Posty: 53
Rejestracja: 28 paź 2019, 15:20

Re: Artykuły do biura

Post autor: Anette »

W żadnym biurze nie powinno zabraknąć materiałów eksploatacyjnych do drukarek czy kserokopiarek. U mnie zawsze w biurze w zapasie jest toner i papier, bo wiadomo, że jak tego zabraknie to praca stoi. Tonery zamawiamy od sprawdzonej firmy Forcopy https://www.forcopy.com.pl/tonery-sharp, która oferuje wysokiej jakości artykuły. Uważam, że materiały biurowe i eksploatacyjne to taki absolutny must have każdego biura.
sślimaczek

Re: Artykuły do biura

Post autor: sślimaczek »

Od dłuższego czasu szukasz odpowiedzi jak poradzić sobie z tym problemem ? Otóż mam dla Ciebie wspaniałą informację! Poświęciłem trochę swojego cennego czasu aby dowiedzieć się więcej na ten temat i o to są wyniki moich poszukiwań : https://ochronazdalna.pl/
dzię

Re: Artykuły do biura

Post autor: dzię »

W sumie dzięki, za rekomendacje, przydadzą się. My u siebie zaczęliśmy od usługi, jaką jest przyciemnianie szyb w biurze, nią zajęła się firma Foll-Service z Lublina. To specjaliści, którzy znają się na tym, co robią, bez problemu wykonali zlecenie, w dobrej cenie, na korzystnych warunkach. Folie na szybach doskonale nam się sprawdzają, wygląda to świetnie, a przy tym doskonale się sprawdza, polecam.

klimatyzator naścienny
rojka

Re: Artykuły do biura

Post autor: rojka »

Moim zdaniem w biurze najważniejsze jest to, jak została zagospodarowana przestrzeń. Aktualnie popularnością cieszy się smart office i tego typu rozwiązania dostarcza między innymi firma https://mikomaxsmartoffice.com/pl/ . Oferuje ona pomoc w całym procesie przenoszenia czy urządzania biura od podstaw na podstawie indywidualnych projektów. Warto zapoznać się z ofertą tej firmy, gdyż działa ona na rynku już od bardzo dawna i posiada rekomendacje wielu znanych firm jak. AstraZeneca.
emi89894

Re: Artykuły do biura

Post autor: emi89894 »

rojka pisze: ↑30 paź 2021, 1:17 Moim zdaniem w biurze najważniejsze jest to, jak została zagospodarowana przestrzeń. Aktualnie popularnością cieszy się smart office i tego typu rozwiązania dostarcza między innymi firma ... . Oferuje ona pomoc w całym procesie przenoszenia czy urządzania biura od podstaw na podstawie indywidualnych projektów. Warto zapoznać się z ofertą tej firmy, gdyż działa ona na rynku już od bardzo dawna i posiada rekomendacje wielu znanych firm jak. AstraZeneca.
Chętnie sprawdzę jakieś propozycje

___
http://eko-miszmasz.pl/
maeg

Re: Artykuły do biura

Post autor: maeg »

A skąd macie drukarkę? My mamy trzy takie urządzenia i wszystkie dzierżawimy. Uznaliśmy, że to będzie najwygodniejsze dla nas, cenowo się to opłaca, no a firma, z której mamy dzierżawę, sama dba i i serwisuje swój sprzęt. Korzystamy z usług firmy New Technology Poland https://www.new-tec.pl/dzierzawa-kopiarek/ z Warszawy. Drukarki od nich działają niezawodnie, nie mamy z nimi absolutnie żadnego problemu, jakość wydruków jest wysoka, a warunki dzierżawy są korzystne.
Iłoszsz

Re: Artykuły do biura

Post autor: Iłoszsz »

Jeżeli potrzebujemy rzeczy typowo biurowych, papierniczych itd, nie tylko dla siebie, ale również dla naszych pociech to współpraca po prostu z dobrym sklepem papierniczym jest obecnie na wagę złota. Polecam ten https://jamal-pol.pl/shop/. Produkty różnorodne, od artykułów piśmiennych, poprzez biurowe czy szkolne, na tuszach i tonerach kończąc. Jednocześnie jakość bardzo dobra. Jak dla mnie zdecydowanie lepiej dopłacić, kupić coś w lepszej jakości, ale potem używać to zdecydowanie dłużej. Na końcu będziemy oszczędzać
BożenaNnn

Re: Artykuły do biura

Post autor: BożenaNnn »

Tusze i tonery to bardzo ważne elementy wyposażenia biurowego, które właśnie codziennie ułatwiają pracę i dzięki którym możemy bez żadnego problemu wykonywać obowiązki służbowe. Warto kupować w sprawdzonych sklepach, w internecie, w autoryzowanych punktach. Asarto ma bardzo dobre rozwiązania, do nowszych i starszych drukarek, więc to na plus. canon ip7250 tusze super sprawa, dobra jakość, rozsądna cena. Montaż bez żadnego problemu, sprawdza się idealnie
BożenaNnn

Re: Artykuły do biura

Post autor: BożenaNnn »

Tusze i tonery to bardzo ważne elementy wyposażenia biurowego, które właśnie codziennie ułatwiają pracę i dzięki którym możemy bez żadnego problemu wykonywać obowiązki służbowe. Warto kupować w sprawdzonych sklepach, w internecie, w autoryzowanych punktach. Asarto ma bardzo dobre rozwiązania, do nowszych i starszych drukarek, więc to na plus. canon ip7250 tusze tusze super sprawa, dobra jakość, rozsądna cena. Montaż bez żadnego problemu, sprawdza się idealnie
tomma

Re: Artykuły do biura

Post autor: tomma »

W naszym biurze nie moglibyśmy obyć się bez telefonu stacjonarnego. Na recepcji musi być telefon. One są teraz naprawdę tanie, my nasz kupiliśmy bezprzewodowy, bo jest wygodniejszy w obsłudze. Znaleźliśmy go w ofercie sklepu internetowego NEOPBX: https://sklep24ip.pl/15-bezprzewodowe Ich asortyment jest rozbudowany, mają bardzo dobre ceny. Telefon do recepcji i telefon konferencyjny, jaki znaleźliśmy u nich na stronie i kuliliśmy, sprawdzają nam się doskonale, są niezawodne, polecam.
Edekk

Re: Artykuły do biura

Post autor: Edekk »

Odnośnie poszukiwań laptopa do pracy to warto postawić na taki, który spełnia wszystkie aspekty techniczne od strony trwałości baterii, procesora, grafiki i też oczywiście samego wykonania. Jeśli szukasz sprzętu dla siebie to na pewno łatwiej będzie podjąć decyzję za pomocą takich portali, jak WybieramLaptopa.pl https://www.wybieramlaptopa.pl na którym znajdziesz szereg wskazówek, rankingów i recenzji, które na pewno ułatwią podjęcie decyzji zakupowej i aby sprzęt służył latami.
amka

Re: Artykuły do biura

Post autor: amka »

Polecam wam zapisać sobie namiar na https://odbioryfirmowe.pl/ Jest to firma, która odbierze z waszego biura niezdane już do używania komputery, drukarki bądź inny sprzęt biurowy.
ODPOWIEDZ